Zobowiązanie CleanBee

Firma CleanBee to zespół ludzi, którzy chcą świadczyć swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. Dokładamy wszelkich starań, by nasza praca przynosiła maksymalne efekty i staramy się odpowiadać na oczekiwania wszystkich naszych kontrahentów. Zdobyliśmy już zaufanie wielu firm i osób prywatnych, z którymi podjęliśmy stałą współpracę. Każda świadczona usługa objęta jest specjalnym Zobowiązaniem CleanBee, na które składają się trzy elementy:

  • Uzyskamy pozytywny wynik prania. Zapewniamy Państwa, że efekty naszej pracy będą zgodne z oczekiwaniami zamawiającego. Gdy rezultat prania nie będzie jednak zadowalający — zwrócimy do 100% poniesionych kosztów.
  • Uzyskamy trwały efekt prania. Zapewniamy Państwa, że po zakończeniu naszej pracy na pranym przedmiocie nie wystąpią żadne plamy albo zacieki, których poprzednio w tym miejscu nie było. Zapewniamy Państwa, że nie zniszczymy tapicerki, którą poddajemy praniu. W czasie 10 dni klient może zgłosić reklamację. Ekipa przyjedzie do poprawki w najbliższym wolnym terminie albo zostanie zwrócone do 100% poniesionych kosztów.
  • Gwarantujemy uprzejmą obsługę. Począwszy od pierwszego kontaktu, aż do sfinalizowania usługi, zapewniamy Państwu bezpośredni i przyjazny kontakt z naszym przedstawicielem. Na każdym etapie naszej współpracy chcemy zachować najwyższe standardy obsługi, zależy nam, by każdy klient był mile i profesjonalnie obsłużony. Gdy jednak zgłoszą Państwo reklamację w tym zakresie — zwrócimy do 100% poniesionych kosztów.

Niektóre sytuacje wymagają ograniczenia Zobowiązania CleanBee, mówimy o nich poniżej.

  • Zobowiązanie CleanBee nie obejmuje usunięcia każdej woni, a zwłaszcza takiej, której źródło znajduje się głęboko w gąbce (np. we wnętrzu materaca).
  • Klienci często mylą brudną tapicerkę z tapicerką uszkodzoną. Pracownik CleanBee potrafi rozpoznać zniszczony materiał i informuje o tym klienta. Uszkodzonej tapicerki nie można przywrócić do pierwotnego stanu.
  • Zanim przystąpimy do prania właściwego, informujemy klienta, jakiego wyniku może oczekiwać, powiemy np. że dana plama nie zejdzie. Klient decyduje w tym momencie, czy pranie ma być kontynuowane, czy też nie. Zobowiązanie CleanBee nie dotyczy negatywnego wyniku prania, o którym uprzedzaliśmy.
  • Zobowiązanie CleanBee nie obejmuje całkowitego usunięcie niektórych uporczywych zanieczyszczeń (np. plam z krwi, tłustych plam, zanieczyszczeń z kleju, lakieru).

 

Telefon do kontaktu z CleanBee:

+48 735 311 311

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług!

Składam zamówienie

 

DLACZEGO MY?
+48 720 311 311